دُردانه ئ من
دُردانه ئ من
از هر دری صحبتی؟
   غدیر


عید غدیر

الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین و لائمه المعصومین علیهم السلام .

من کنت مولاه فهذا علی ُ مولاه

سالروز اعلام ولایت امیر کلام ،مولای دین ،امیر المومنین بر محبان آل الله مبارکباد

اوصاف علی به هر زبان باید گفت

این ذکر به پیدا و نهان باید گفت

درجشن ولیعهدی مسعود علیَ

تبریک به صاحب الزمان باید گفت

****

علی معنای دریا در کویر است

نفوذش در عدالت بی نظیر است

من از هر کاروان این را شنیدم

مسیر عشق قربان تا غدیر است

****

نازد به خودش خدا که حیدر دارد

دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله

صد بار اگر کعبه ترک بردارد

****

مقصود خدا و مصطفی حاصل شد

ای اهل ولا نمازتان کامل شد

در گوش جهان بانگ ولایت پیچید

تا آیه (اکملت لکم ) نازل شد

****

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد

ایمان به جز از حب علی پایه ندارد

گفتم بروم سایه لطفش بنشینم

گفتا که علی نور بود،سایه ندارد

*****

علی در عرش بالا بی نظیر است

علی بر عالم و آدم امیر است

به عشق نام مولایم نوشتم

چه عیدی بهتر از عید غدیر است

*****

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 13 آبان 1391برچسب:, توسط سیده ک آبیار
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.